daniel-smet.reismee.nl

Mijn reis.

Mijn naam is Daan Smet.

Ik ben licht verstandelijk beperkt, maar heb een mooi leven. Daarom wil ik graag iets betekenen voor mensen op de wereld die het minder goed hebben dan ik.

Op 5 augustus 2019 zal ik afreizen naar Bolivia om deel te nemen aan een ontwikkelingsproject van World Servants.

Een World Servants-werkvakantie is niet zomaar een vakantie. Twee tot drie weken lang ben ik onderdeel van een cultuur in Afrika, Azië of Latijns-Amerika.

Tijdens mijn werkvakantie ga ik drie weken vrijwilligerswerk in het buitenland doen met een groep leeftijdsgenoten uit Nederland en leef ik tijdelijk midden tussen de lokale bevolking.

Met elkaar bouwen we mee aan een school, woningen of een kliniek. Op deze manier draag ik bij aan de leefomstandigheden in de gemeenschap.

Naast het bouwen doe ik nog veel meer: ik bezoek een familie in het dorp of ik speel een potje voetbal met de plaatselijke bevolking.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!